جالب نیوز




   


   
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» اگه شما اعضای انصار حزب الله هستید من خودم انصار حزب الله هستم(واکنش سعید سهیلی برای گشت ارشاد)

 به گزارش سینماپرس، «سعید سهیلی» کارگردان فیلم سینماییِ «گشت ارشاد» ، در واکنش به حواشی اخیر - تجمع علیه فیلمش در مقابل وزارت ارشاد - ، در گفت و گویی اختصاصی با سایت «سینماگرند» در سخنانی تند و صریح گفت: اینگونه تجمعات و شلوغ کردن ها دیگر روش کهنه ای شده که تاریخ مصرفش مال همان دهه شصت بوده است! مملکت ما در شرایطی به سر می برد که روش های بهتر و منطقی‌تری هم برای بیان اعتراضات وجود دارد. این همه روزنامه و سایت و فضای رسانه ای وجود دارد برای بیان همین انتقادها دیگر. اگر حرفی بر علیه فیلم بنده دارید با زبان منطق در رسانه ها بیان کنید و من هم می آیم و جوابتان را منطقی می دهم. حتی می شود بین موافقین و مخالفین فیلم مناظره برگزار کرد و به بحث و گفت و گو نشست، اما این که چماغ دست بگیریم و مقابل فلان جا تجمع کنیم و فریاد بزنیم، کار بی خردانه ای است که دیگر این چنین کارها برای کسی هیچ اهمیتی ندارد.

«سهیلی» در ادامه گفت: برای تجمعات و تظاهرات های گسترده ی مردمی، فقط و فقط یک بهانه می تواند منطقی و معقول باشد و آن هم تظاهرات بر علیه اسرائیل و امریکا است. غیر از این را اکنون دیگر نه مردم می پسندند و نه قوه قضاییه و سازمان های امنیتی نظامی. این که فردا بروند مقابل وزارت ارشاد شعار بدهند و شلوغ کنند به طور واضح اقدامی بر علیه قانون و قانون مداری است و به نوعی دهن کجی به نظامی ست که در راس آن ولایت فقیه وجود دارد.

«سهیلی» پرده از مسائل دیگری بر می دارد: با این حال بنده این مسائل را بازی و دروغ می دانم! بازی های صنفی - سیاسی. درگیری های صنفی و گروهی. این صنف با آن صنف مشکل دارد و حالا می خواهد عقده اش را سر دیگری خالی کند. این دوستان اعتراض‌شان در حقیقت به «فیلمِ» بنده نیست، بلکه به زمان اکران آن است! خشمگین اند چرا فیلمی که خودشان تهیه کرده اند اکران نوروزی نگرفته و حالا که من گرفته‌ام باید زمین‌ام بزنند! عده ای ساده دل را هم اجیر کرده اند و انداخته اند جلو. من بارها دیدم همین سایتهای انصار... نوشته اند که چرا «گشت ارشاد» را در «نوروز» اکران می‌کنید و این زمان برای اکران این فیلم درست نیست! (سهیلی با لحن متعحب) آخر به سایت انصار... چه مربوط است که اکران یک فیلم قرار است در کدام فصل و گروه باشد؟ مگر متخصص اکران و فروش فیلم‌ها هستند؟ خوب معلوم است که مشکل بعضی دوستان با فیلم بنده، از نگاه مفهومی نیست، عصبانی اند از اینکه فیلم بنده جای فیلم دوستانِ صنوف دیگر را در اکران نوروزی گرفته.

«سهیلی» در ادامه در مورد سابقه خود در «انقلاب» جریانات «انقلاب» به سایت «سینماگرند» اینگونه می گوید: قبلا هم در فیلم جنگی «مردی شبیه باران» شبیه به همین اتفاق برایم افتاده بود و عده ای در آن زمان فریاد می زدند که آن فیلم باید از پرده پایین کشیده شود و توهین به ارزشها است و ...! تمام دلیل‌شان هم این بود که نقش بسیجیِ فیلم را چرا «پورعرب» بازی کرده و نباید لباس بسیجی را بر تن کسی بپوشانیم که قبلا در فیلمهایی از جنس دیگر ایفای نقش کرده بود! خب حالا گذر تاریخ ثابت کرده است که آن زمان من درست عمل کردم یا دوستانی که همه چیز را از دریچه نگاه بسته و فکر کوچک و ذهن حقیرشان می بینند. همان موقع بهشان گفته بودم که بنشینید سر جایتان حرف گنده تر از دهن‌تان نزنید! اگر شما اعضایِ انصار حزب ا... هستید، من خود انصار حذب ا... ام! با من نمی توانید از این کارها کنید. آن زمانی که شما موتور سوار می شدید و با چماغ در خیابان های تهران پرسه می زدید و به این و آن پیله می کردید، من در خط مقدم فرمانده ی گردانی بودم که 400 نفر از نیروهای مخلص بسیجی زیر دستم بودند. جای تیر و ترکش های آن روزها هنوز در بدنم است. برای من این بازی ها رو در نیاورید که حال و حوصله تان را ندارم! هیچ کس این همه سال به اندازه من دلسوز نظام نبوده و دیگر حنایتان برای کسی رنگی ندارد.

«سهیلی» دلیل خشم بسیاری از این افراد از «گشت ارشاد» را این می داند که او در این فیلم متحجرین و ریاکاران را مورد حمله قرار داده است: من در «گشت ارشاد» همین آدمها را نشانه گرفتم و بهشان تاختم و لابد همین مورد عصبانی شان کرده است. انگشت انتقادم در «گشت ارشاد» رو کسانی بوده که برخلاف ادعاهایشان، اکثر حرکات و سخنانشان ضد اسلامی بوده و در طول زندگی‌شان، ضد آموخته‌های دین مبین اسلام قدم برداشته اند و عمل کرده اند. با دنیایی حقیر و کوچک همچون یک فنجانِ حقیر و سبک! باید هم از فیلم ام عصبانی باشند...

«سهیلی» در انتها سخنانش با سایت «سینماگرند» را اینگونه به پایان رساند: شما اگر منطق دارید بیایید بنشینیم و رو در رو با هم حرف بزنیم و ببینیم سابقه چه کسی در نظام بیشتر است؟ من یا شما؟ لازم نکرده کاسه داغ تر از آش شوید و برای مملکت تایین تکلیف کنید که فلان فیلم ضد ارزش است و بلان فیلم در راستای ارزش ها. ارزش ها را کسی چون من به تو یاد داده بچه جان! شما امثال بنده و شمقدری ها نه انقلابی هستید نه دلسوز. پای‌تان را از گلیم‌تان درازتر نکنید که بد خواهید دید! من همان گونه که خودتان عمل می کنید جوابتان را خواهم داد. می دانم که مسلمان نیستید! اما پیغام‌ام به شما این است که حقیقت اسلام را دریابید؛ دنیایتان را بزرگ گردانید و چشم های بسته تان را باز کنید. گول آدمهای حیله گر را نخورید و بازیچه دست این و آن نشوید و نگذارید سیاست بازها مثل عروسک خیمه شب بازی شما را در دستشان برقصانند. حرف آخر این که سعید سهیلی! انقلابی تر از تمام انقلابیون بوده است و به گنده گنده‌های شما باج نداده، چه برسد به شما چند الف بچه بازیچه تازه به دوران رسیده بی‌خرد!

 

 

 

منبع:سینما پرس


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:42---13 مهر 1391
باحال بود};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حسام | تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1386برچسب:سعید سهیلی,گشت ارشاد,اعتراض سعید سهیلی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب